arbejdsmiljø

Arbejdsmiljø forbedres
med hjælpemidler

 

Mindre sygefravær, bedre trivsel og tilfredshed blandt medarbejdere

ZiboCare tænker ikke kun på den enkelte bruger af vores hjælpemidler. Vi tænker også på personalet, der skal håndtere produkterne i hverdagen. Arbejdsmiljø og hjælpemidler går nemlig hånd i hånd. 

Vi vil gerne være med til at skabe nogle bedre forhold for plejepersonalet på sygehusene og i hjemmeplejen – og tænker altid på arbejdsmiljøet for plejepersonalet i valg af hjælpemidler. Vi indgår i dialog og vejleder plejepersonalet for at sikre, at produkterne bidrager til at optimere arbejdsmiljøet og reducere sygefravær.

Og det er ikke kun det fysiske arbejdsmiljø. Mange af vores produkter hjælper til at skabe ro og tryghed for den enkelte bruger. Det reducererer bl.a. konflikter og forbedrer både det fysisk og det psykisk arbejdsmiljø for personalet.

Vi producerer og udvælger hjælpemidler ud fra behovet hos den enkelte bruger, men også med stort fokus på anvendelse blandt personalet.

 

ZiboCare er klar til rådgivning. Ring til vores kundeservice:  76 900 407 
Åben man-tors 8.00 – 16.00 og fredag 8.00 – 15.00